Obserwatorzy

środa, 13 sierpnia 2014

"Aztec Sunset" Neonowe Kolczyki Sutasz

Zaskakujące połączenie barw zachodzącego latem słońca oraz fascynacja azteckimi wzorami zainspirowawszy mnie do tych kolczyków, które niesamowicie wyglądają przy twarzy.
Wpleciony w błękitno-fioletową toń mocny, żarówiasty oranż przyciąga wzrok a ulubione ostatnio metalizowane kostki ciekawie opalizują przy każdym ruchu.
Jestem z nich bardzo zadowolona i bawiąc się programem do obróbki zdjęć stwierdziłam że zrobię jeszcze kiedyś ich wersję również w innej kolorystyce ;)
Pozdrawiam!














4 komentarze:

  1. Boskie, bardzo mi się podobają, przez genialna formę i dobór kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Azteckie wzory oraz kolorystyka są mi bardzo bliskie, a kolczyki wyszły nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...